Шукати в цьому блозі

суботу, 26 березня 2011 р.

Про мене

About me...

2 коментарі:

  1. О! Вікі це щось, мені подобається. Пробуйте. Тільки рубрика "про мене" подається в полі блогу гаджети. А з допомогою поля щоденника - здійснюємо супровід навчання.Ну і Вікі для навчання - треба думати ;). На блозі нема дидактичних матеріалів, заохочень, тощо. Спробуйте вставити міні-чат в блог і попросіть учнів дати відповідь на запитання "Чому я навчився в блозі. Дерзайте. У вас потенціал є, але більше гонору, тому є бажання продемонструвати себе, також на мою думку ваш блог, поки що,має більше інформаційне навантаження. Л.Демкова

    ВідповістиВидалити
  2. Забула сказати. для зберігання великої кількості інформації постійно, в блогах використовується гаджет сторінка. У мене зверху.Л.Демкова

    ВідповістиВидалити