Шукати в цьому блозі

четвер, 24 березня 2011 р.

Про П(о)ляни!!!

Спочатку про плани!
Є величезна кількість підручників по програмування на СіПіПі ;), але використати їх як основу для вивчення основ програмування досить проблематично. Тому узагальнивши, маю намір розробити власний посібник С++.
Викладаю план :) Хто в темі, із задоволенням дослухаюся до Ваших пропозицій... отож, не соромтеся!
Типи даних C++
  • структура програми;
  • коментарі;
  • змінні і типи даних;
  • константи;
  • перечислення;
  • перетворення типів.
Вирази та оператори
  • арифметичні операції, оператор присвоєння;
  • інкремент та декремент;
  • побітові логічні операції;
  • оператори порівняння;
  • пріоритет виконання операцій.
Умовні оператори
  • оператор if;
  • оператори if-else;
  • умовний оператор ? :
  • оператор switch.
Оператори циклу
  • цикли for;
  • цикли while;
  • цикли do-while;
  • оператори braek і continue;
  • оператор goto і мітки.
Функції
параметри і аргументи функцій;
  • області видимості, локальні і глобальні змінні;
  • операція :: ;
  • рекурсія;
  • математичні функції.
Вказівники і посилання
  • поняття вказівника;
  • операція розіменування;
  • арифметика вказівників;
  • посилання.
Масиви
  • поняття масиву;
  • ініціалізація масивів;
  • багатовимірні масиви;
  • динамічні масиви.
Обробка даних масивів
  • пошук в масиві;
  • впорядкування масивів.
Робота з графікою (1)
  • ініціалізація;
  • графічний інструментарій.
Робота з графікою (2)
  • графічний інструментарій.
Рядки символів і операції з ними (1)
  • масиви символів в C++;
  • визначення довжини рядків;
  • копіюванні і конкатенація рядків;
  • порівняння рядків;
  • перетворення рядків.
Рядки символів і орерації з ними (2)
  • пошук символів;
  • пошук підрядків;
  • функції перетворення типу.
Структури
  • поняття структури;
  • операції зі структурами;
  • структури як аргументи функцій;
  • масиви структур;
  • вказівники на структури.
Об’єднання
  • поняття об’єднання;
  • операції з об’єднаннями;
  • користувацькі типи даних.
  • Директиви препроцесора
  • директиви;
  • основні принципи використання файлів-заголовків;
  • макроси.
Функції вводу-виводу
  • потоковий ввід-вивід, стандартні потоки;
  • функції введення-виведення символів і рядків;
  • функції файлового вводу-виводу.
Об’єктно-орієнтоване програмування
  • принципи ООП;
  • класи;
  • конструктори і деструктори;
  • конструктор по замовчуванню і конструктори копіювання.
ООП (2)
  • статичні члени класу;
  • константні об’єкти і константні функції-члени класу;
  • вказівники на функції-члени класу;
  • масиви об’єктів класу;
  • дружні функції і друзі класу.
Наслідування
  • просте наслідування;
  • множинне наслідування;
  • віртуальні базові класи.
Перезавантаження функцій і операторів
  • поняття і призначення;
  • перезавантаження конструкторів;
  • створення і використання конструкторів копіювання;
  • перезавантаження і неоднозначність;
  • перезавантаження операторів.
Поліморфізм і віртуальні функції
раннє і пізнє зв’язування;
  • віртуальні функції;
  • застосування динамічного поліморфізму;
  • віртуальні деструктори;
  • абстрактні класи і чисто віртуальні функції.
Виключення і інформація про тип часу виконання
  • опрацювання виключень;
  • генерація виключень;
  • перехват виключень;
  • використання вкладених блоків try/catch;
  • інформація про тип часу виконання.
Потоковий ввід-вивід
  • визначені потоки;
  • операції розміщенні і вилучення з потоку;
  • форматування потоку;
  • файловий ввід-вивід з використанням потоків;
  • неформатований ввід-вивід.

1 коментар:

  1. Мої висновки: Ви вивчаєте мову С задля мови С. Але зазубривши слова та речення мови,не факт що учні почнуть розмовляти на ній. Хоча в інституті кібернетики, коли я була на практиці, нам викладач казав, що мову С жінки не опановують,я вам скажу по робочо-селянському. У нас на курсах, ми за основу взяли ту програму, за якою читають в МГУ. Будуємо алгоритм розв'язування задач до ПК Опрацьовуємо структуру мови програмування, як засіб розв'язку задач, обираємо будь-яке середовище програмування і реалізовуємо задачу на будь-якій мові.Починаємо зі складних структур і закінчуємо олімпіадними завданнями. Ось так у нас на курсах і так ми вчимо учнів в школі олімпійського резерву. А теорію можна знайти в Неті.Ок. Демкова Л.

    ВідповістиВидалити